Дистанційне навчання 29.03.2023

         Урок 1

Гр. 19

Громадянська освіта

Критичний аналіз медіатекстів

Завдання: Практична робота

Домашнє завдання: Виконати практичну роботу

Урок 2

Гр. 14

Громадянська освіта

Функції держави в ринковій економіці. Державний бюджет: податки та напрямки видатків.

Завдання: Ознайомитися з презентацією

Домашнє завдання: Скласти опорний конспект. Відповісти на питання

1. Які функції виконує держава в ринковій економіці.
2. Що таке державний бюджет.
3. Які складові державного бюджету?
4. Вкажіть напрямки видатків державного бюджету.

Урок 3

Гр. 14

Громадянська освіта

Домашнє господарство, як власник і споживач. Поняття про раціональне споживання. Права споживачів.

Завдання: Ознайомитися з презентацією

Домашнє завдання: Скласти опорний конспект. Відповісти на питання

1. Що таке домашнє господарство
2. В чому полягає необхідність раціонального споживання.
3. Назвіть права споживачів.


Урок 4

Гр. 13

Технології

Економічне обгрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Розроблення реклами.


Домашнє завдання: Зробити економічне обгрунтування проєкту та розробити рекламу власного виробу із сірників.

Урок 5

Гр. 11 ( 1 гр.)

Технології

Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток технології матчворк

Завдання: Ознайомитися з матеріалом

Домашнє завдання: Скласти опорний конспект. Фото-звіт скинути у Viber.

Урок 6

Гр. 11 ( 1 гр.)

Технології

Місце та роль технології конструювання із сірників у сучасному декоративно-ужитковому мистецтві. Види виробів із сірників.

Завдання: Ознайомитися з матеріалом

Сірники – найпростіший і найдоступніший виробний матеріал, який тільки можна собі уявити. Вони відкривають широкі можливості для творчості і дозвілля. Крім того, сірники – це відмінний матеріал для складання різних головоломок, а також чудовий розвиваючий посібник для дітей, що одночасно є і навчанням, і забавою.

Перша сірникова мануфактура була зареєстрована в 1837 році в Петербурзі. Це була "Невська сірникова фабрика А.Г.Забєліна”.

У світі ця техніка не дуже поширена, але має багато прихильників, завдяки тому, що займаючись цією справою, можна набути багато цін­них навичок та розвинути або вдосконалити деякі риси свого ха­рак­теру. Крім того, конструювання моделей із сірників дає можливість проявити безкінечне терпіння, гарно розвинену просторову уяву, та­лант конструктора та творчі здібності.

Для виготовлення виробів у цій техніці потрібен недорогий та всім доступний матеріал – сірники, клей ПВА та нескладні пристосування (канцелярський ніж або лезо, наждачна шкурка).

Вивчення технології матчворку передбачається через проектно-тех­нологічну діяльність. Як результат роботи над змістом модуля, учні мають виконати проект. Проект має складатись із портфоліо, куди вхо­дить:

Ÿ обґрунтування вибору теми проекту, його актуальність;

Ÿ план роботи з виконання проекту;

Ÿ план проектної діяльності;

Ÿ вимоги до виробу чи критерії виробу;

Ÿ визначення необхідних знань та умінь;

Ÿ інформація про еволюцію техніки чи виробу;

Ÿ вироби-аналоги та їх аналіз;

Ÿ конструювання власного виробу (опис, ескізні замальовки – клау­зура; шаблони ; технологія виготовлення виробу);

Ÿ економічне обґрунтування; міні-маркетингові дослідження, рек­лама; фото готового виробу;

Під час виконання проекту важливо звертати увагу на його мате­ріалоємність і вартість. Проекти із сірників відповідають цій вимозі. Виготовляти задуманий виріб можна із будь-яких сірників.

 Захист проекту можна здійснювати за таким орієнтовним планом:

Ÿ чи відповідає готовий виріб задуму, розробленим критеріям;

Ÿ які орієнтовні матеріальні затрати, скільки часу виготовлявся ви­ріб;

Ÿ що нового внесено у технологію виготовлення подібних виробів, оформлення виробу;

Ÿ яка орієнтовна вартість виробу та її порівняння з вартістю таких виробів у художніх салонах, ринках тощо;

Ÿ які труднощі виникали під час виконання творчого проекту, шля­хи їх подолання;

Ÿ порівняння реальних результатів із завданнями, які планувались з виконання творчого проекту;

Ÿ чому отримали саме такий результат;

Ÿ що потрібно зробити для того, щоб мати кращі результати роботи;

Ÿ плани на майбутнє.

Для захисту проекту можна використати і презентацію проекту, ви­конану в програмі, наприклад, Power Point.

Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам без­печної праці, організації робочого місця та санітарно-гігієнічним ви­могам.

Домашнє завдання: Скласти опорний конспект. Фото-звіт скинути у Viber.

Урок 7

Гр. 12

Технології

Матеріали для матчворку. Інструменти та пристосування для сірникового конструювання. Правила безпечної роботи.

Завдання: Виконати завдання


Інструменти, пристосування та матеріали

1) Ніж канцелярський .

2) Дощечка для різання.

3) Сірники.

4) Наждачна шкірка.

5) Клей ПВА.

Домашнє завдання: Починаємо роботу над складанням та оформленням бізнес-плану своєї майбутьної справи

Урок 8

Гр. 12

Технології

Постановка проблеми. Визначення завдання для виконання проєкту


Домашнє завдання: Визначити завдання для виготовлення виробу із сірників.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання 03.03.2023

Дистанційне навчання 27.03.2023